Klasa 4 - zadania i rozwiązania

Lekcja 1 - Podstawowe podzespoły komputera
klasa 4 lekcja 1

Lekcja 2 - Tworzenie plików i folderów oraz ikon
klasa 4 lekcja 2

Lekcja 4 Rysowanie w Scratchu
lekcja 4

Lekcja 5 Scratch uczy liczenia
lekcja 5 Scratch uczy liczenia

Lekcja 6 Od problemu do algorytmu, e-podręczniki
lekcja 6 Od problemu do algorytmu

Lekcja 7 Grafika w grach - Scratch - zbieranie jabłek
Grafika w grze - Scratch - zbieranie jabłek

Lekcja 7.1 Własna grafika w grach
Grafika w grze - Scratch - zbieranie jabłek

Lekcja 8 Podstawy sieci www
Podstawy sieci www

ZajęciaDomowe_Zadanie+1
ZajęciaDomowe

ZajęciaDomowe_Zadanie+2
ZajęciaDomowe_zad-2

ZajęciaDomowe_3
ZajęciaDomowe_zad-3

ZajęciaDomowe_4+Zadanie
ZajęciaDomowe_zad-4

ZajęciaDomowe_5+Zadanie
ZajęciaDomowe_zad-5

( ZajęciaDomowe_6 )O systemach, plikach i folderach
ZajęciaDomowe_zad-5

ZajęciaDomowe_7
klasa 4 lekcja 7



ZajęciaDomowe_7.1 (khanacademy - rysowanie z kodem)